Dag 4: Tucson - Tombstone

Zondag 14 juli 2017
Hotel: The Tombstone Grand Hotel
Temperatuur: 25°C
Aantal gereden miles:  140 miles

Deze morgen was het al 6u toen we wakker werden. De kinderen zelfs pas om half 7 :-) Na een heerlijk Amerikaans ontbijt hebben we nog even gebeld om te horen wat van onze vermiste koffer is maar nog steeds niets. Enkel dat hij vrijdag de 13de is aangekomen in Phoenix maar daarna niets meer. Ik snap niet dat het precies heel erg moeilijk is om onze koffer bij ons af te leveren. Gelukkig missen we hem niet echt. Er steken wel kleren in en nog een paar dingen die we voor Bart en Evy mee hadden gebracht. Het enige dat ik mis zijn mijn wandelschoenen. Gelukkig verdeel ik altijd alle kleren over al onze koffers zodat we toch altijd iets hebben in geval er zich zo iets zou voordoen. Ik hoop dat we onze koffer toch nog ooit terug zien.

Rond 9u30 zijn we dan vertrokken uit Tucson. Vandaag zat het weer ons niet echt mee, het regende. Onze rit vandaag ging eerst naar Bisbee.  Hier had ik een tour bij de Queen Mine gepland. De kinderen waren eerst heel enthousiast tot we daar waren, toen zag Bram het niet meer echt zitten om die donkere grot in te gaan. We hebben het dan maar overgeslagen en hebben een bezoekje gebracht aan de Lavender Pit.

Hierna zijn we naar Tombstone vertrokken.  Dat zagen de kinderen wel volledig zitten :-) Ondertussen had de regen ook plaats gemaakt voor het zonnetje. We hebben hier wat rondgewandeld en de plaatselijke winkeltjes bezocht. Om 15u hadden we tickets voor een gunfight. Het was heel leuk om te zien, we hadden een serieuze show verwacht maar het was eigenlijk heel erg grappig. We hebben ons goed geamuseerd.

Tegen half 5 zijn we vertrokken richting ons hotel. Maar net voor ons hotel ligt The Boothill Graveyard. Hier zijn we nog even gestopt om een kijkje te gaan nemen. Hier vindt je graven van gesneuvelde cowboys.

Daarna zijn we nog wat gaan zwemmen in het hotel en hebben we genoten van een picknick.

Tegen 20u zijn de kinderen in slaap gevallen. Het was weer een heel erg leuke dag ondanks de regen.